Sem | Naziv | Plan | Fond | ECTS | Status |
---|---|---|---|---|---|
Sem | Naziv | Plan | Fond | ECTS | Status |
1 | MENTALNO TESTIRANJE | 2007 | 2+2+0 | 5 | O |
1 | PSIHOLOGIJA UČENJA I NASTAVE | 2007 | 2+1+0 | 5 | O |
1 | PSIHOLOGIJA U ZAJEDNICI SA INTERVENCIJOM U KRIZI | 2007 | 2+1+0 | 5 | O |
1 | PSIHOLOGIJA DJECE SA POSEBNIM POTREBAMA | 2007 | 2+1+0 | 4 | O |
1 | KLINIČKA PROCJENA 1 | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
1 | PSIHOLOGIJA RADA I ORGANIZACIJE | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
1 | PRAKSA 1 | 2007 | 0+5+0 | 3 | O |
2 | DIPLOMSKI RAD | 2007 | 0+1+0 | 5 | O |
2 | KLINIČKA PROCJENA 2 | 2007 | 2+2+0 | 5 | O |
2 | VJEŠTINE SAVJETOVANJA | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
2 | PRAKSA 2 | 2007 | 0+6+0 | 4 | O |
2 | PSIHOLOGIJA PORODICE | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
2 | PSIHOPATOLOGIJA DJECE I MLADIH | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
2 | PSIHOLOGIJA I MENADŽMENT | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
31.08.2020
PSIHOLOGIJA
26.05.2020
PSIHOLOGIJA
09.02.2020
PSIHOLOGIJA
20.09.2019
PSIHOLOGIJA
12.07.2019
PSIHOLOGIJA
21.04.2019
PSIHOLOGIJA
11.07.2020
PSIHOLOGIJA-PSIHOLOGIJA I MENADŽMENT
18.06.2020
PSIHOLOGIJA-PSIHOLOGIJA I MENADŽMENT
17.05.2020
PSIHOLOGIJA-PSIHOLOGIJA I MENADŽMENT
10.05.2020
PSIHOLOGIJA-PSIHOLOGIJA I MENADŽMENT
03.05.2020
PSIHOLOGIJA-PSIHOLOGIJA I MENADŽMENT
27.04.2020
PSIHOLOGIJA-PSIHOLOGIJA I MENADŽMENT
Nakon što završe specijalističke studije psihologije, studenti su u je mogućnosti da: 1. demonstriraju kritički odnos prema stručnim temama iz oblasti kliničke, pedagoške i prakse psihologije rada; 2. unapređuju obrazovni proces, kliničko – psihološku praksu, organizacione okolnosti, međuljudske odnose; 3. samostalno osmišljavaju i realizujuju različite vidove psihološke edukacije u domenu vaspitno – obrazovnog rada, mentalnog zdravlja, psihologije rada i psihologije međuljudskih odnosa; 4. predviđaju posljedice i osmišljavaju rešenja različitih psiholoških problema, kreira programe i aktivnosti za podršku razvoja i poboljšanje kvaliteta života; 5. primjenjuju baterije psiholoških testova u dijagnostičke svrhe i piše psihološki nalaz; 6. evaluiraju efekte svog profesionalnog rada; 7. prepoznaju vrijednost kontinuirane edukacije i prevencije mentalnog zdravlja zajednice.