Sem | Naziv | Plan | Fond | ECTS | Status |
---|---|---|---|---|---|
Sem | Naziv | Plan | Fond | ECTS | Status |
1 | FRANCUSKI JEZIK I | 2007 | 2+6+0 | 8 | O |
1 | SPEC. KURS.IZ FRAN.KNJIŽ..Š.BODLER I MOD FR.POEZ. | 2007 | 2+2+0 | 6 | O |
1 | OPŠTA LINGVISTIKA I | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
1 | OSNOVI METODIKE NASTAVE FRAN.JEZIKA | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
1 | OPŠTA PEDAGOGIJA - TEORIJA VASPITANJA | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
1 | RAZVOJNA PSIHOLOGIJA | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
2 | FRANCUSKI JEZIK II | 2007 | 2+6+0 | 6 | O |
2 | SPEC KURS IZ FRAN KNJIŽ. MARSEL PRUST I MOD.ROM. | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
2 | OPŠTA LINVISTIKA II | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
2 | METOD. NASTAVE FRAN.JEZ. SA FRAN.JEZ SA ŠK.RADOM | 2007 | 2+4+0 | 4 | O |
2 | DIDAKTIKA - TEORIJA OBRAZOVANJA I NASTAVE | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
2 | PEDAGOŠKA PSIHOLOGIJA | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
04.02.2020
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
31.12.2019
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
21.09.2019
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
12.07.2019
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
20.05.2019
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
25.01.2019
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
14.11.2024
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-METOD. NASTAVE FRAN.JEZ. SA FRAN.JEZ SA ŠK.RADOM
06.07.2020
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-FRANCUSKI JEZIK II
05.07.2020
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-FRANCUSKI JEZIK II
05.07.2020
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-FRANCUSKI JEZIK II
21.04.2020
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-FRANCUSKI JEZIK II
21.04.2020
FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-FRANCUSKI JEZIK II
Postdiplomske specijalističke studijske, 60 ECTS, nivo kvalifikacija VII1 Ishodi učenja na nivou Studijskog programa: Po završetku studija, student će moći da: 1. Razložno, sistematično i prenosivo koristi vještine i kompetencije iz francuskog jezika, didaktičko-metodska specijalizovana i opšta znanja u procesu organizovanja nastave za učenike u osnovnim i srednjim školama ili u organizaciji kurseva za različite ciljne grupe i uzraste. 2. Vrednuje formalne i estetske vrijednosti najvažnijih pravaca, djela i autora francuske književnosti od Srednjeg vijeka do savremenog doba, razvijajući književne kompetencije. 3. Kritički i smisleno povezuje, upoređuje i procjenjuje kulturološka i civilizacijska dostignuća francuskog društva s aktuelnim društvenim procesima, razvijajući vrijednosti evropske demokratije i frankofonije. 4. Prevodi u oba pravca književne i neknjiževne tekstove, kraća izlaganja, dijaloge, prezentacije, saopštenja u kojima dominira standardni francuski jezik, s visokim stepenom pravilne upotrebe jezika. 5. Odgovara na pitanja dominantno na standardnom francuskom jeziku (usmeno ili pismeno), utemeljeno rasuđuje, uz normalnu interakciju s izvornim govornikom, i kada se radi o složenijim etičkim i profesionalnim temama. 6. Samostalno ili uz timski rad, organizuje i izvršava obaveze u administrativnom ili poslovnom okruženju, uz funkcionalnu upotrebu jezika. 7. Koristi informacione tehnologije u svom radu, razvijajući vještine cjeloživotnog učenja.