Sem | Naziv | Plan | Fond | ECTS | Status |
---|---|---|---|---|---|
Sem | Naziv | Plan | Fond | ECTS | Status |
1 | ITALIJANSKI JEZIK I | 2007 | 2+6+0 | 8 | O |
1 | ITALIJANSKA KNJIŽEVNOST I | 2007 | 2+2+0 | 6 | O |
1 | OPŠTA LINGVISTIKA I | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
1 | OSNOVI METODIKE NASTAVE STRANIH JEZIKA | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
1 | OPŠTA PEDAGOGIJA - TEORIJA VASPITANJA | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
1 | RAZVOJNA PSIHOLOGIJA | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
2 | ITALIJANSKI JEZIK II | 2007 | 2+6+0 | 6 | O |
2 | OPŠTA LINVISTIKA II | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
2 | ITALIJANSKA KNJIŽEVNOST II | 2007 | 2+2+0 | 4 | O |
2 | METODIKA NASTAVE ITALIJANSKOG JEZIKA SA ŠKOL.RADOM | 2007 | 2+4+0 | 4 | O |
2 | DIDAKTIKA - TEORIJA OBRAZOVANJA I NASTAVE | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
2 | PEDAGOŠKA PSIHOLOGIJA | 2007 | 2+0+0 | 4 | O |
05.10.2020
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
04.02.2020
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
31.12.2019
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
21.09.2019
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
12.07.2019
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
20.05.2019
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
19.09.2020
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-Italijanski jezik II
18.09.2020
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-Italijanski jezik I
05.09.2020
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-Italijanski jezik I
05.09.2020
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-Italijanski jezik II
03.09.2020
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-Italijanski jezik I
27.06.2020
ITALIJANSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST-Italijanski jezik II
Nakon završetka ovog nivoa studija student će moći da: 1. Koristi italijanski jezik fleksibilno i efikasno za društvene, akademske i profesionalne potrebe. 2. Proizvede jasan, dobro organizovan i detaljan tekst o širokom rasponu tema. 3. Prevodi različite vrste tekstova sa italijanskog i na italijanski jezik. 4. Tumači različite vrste književnih i kritičkih tekstova. 5. Upotrebljava znanja iz italijanskog jezika i književnosti i prenosi ih učenicima na odgovarajućem nivou na logički, sistematičan, postupan i razumljiv način. 6. Osmisli stručni, nastavni i vannastavni materijal za oblast italijanistike. 7. Prilagodi postojeće programe individualnim karakteristikama učenika i sastavu odjeljenja. 8. Procjenjuje oblike provjere znanja s obzirom na uzrast učenika i njihovo predznanje. 9. Piše stručne radove iz područja obuhvaćenih studijama. 10. Razvija kompetencije za cjeloživotno učenje kod sebe i budućih učenika.