Saša Milić


Saša Milić
Šifra: 190659
Prezime i ime: Saša Milić
Titula: dr
Zvanje: redovni profesor
Org. jedinica: Filozofski fakultet
Dopunski rad: ne
Honorarno: ne

Nastava

Jedinica Program Tip Sem. Predmet P x GP V x GV L x GL
FFPREDŠKOLSKO OBRAZOVANJE i VASPITANJE4Savremeni predškolski sistemi3 x 10 x 00 x 0
FFPREDŠKOLSKO OBRAZOVANJE i VASPITANJE5INTERKULTURALNA PEDAGOGIJA2 x 10 x 00 x 0
FFOBRAZOVANJE UČITELJA7INTERKULTURALNA PEDAGOGIJA2 x 10 x 00 x 0
PMFNASTAVA BIOLOGIJE1PEDAGOGIJA3 x 00 x 00 x 0
PMFMATEMATIKA1PEDAGOGIJA SA DIDAKTIKOM3 x 11 x 10 x 0
PMFFIZIKA1PEDAGOGIJA SA DIDAKTIKOM3 x 10 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJA2INTERKULTURALNA PEDAGOGIJA2 x 10 x 00 x 0
FFOBRAZOVANJE UČITELJA5Savremeni školski sistemi2 x 10 x 00 x 0
PMFMATEMATIKA3PEDAGOGIJA I DIDAKTIKA4 x 10 x 00 x 0
PMFFIZIKA3PEDAGOGIJA4 x 10 x 00 x 0
PMFBIOLOGIJA3PEDAGOGIJA4 x 10 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJA2Interkulturalna pedagogija3 x 10 x 00 x 0
FFINKLUZIVNO OBRAZOVANJE3Interkulturalna pedagogija2 x 10 x 00 x 0
FFPSIHOLOGIJA3Savremeni obrazovni sistemi2 x 10 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJA3Savremeni obrazovni sistemi3 x 10 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJA1Kvantitativna istraživanja u obrazovanju3 x 00 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJA1Kvalitativna istraživanja u obrazovanju3 x 00 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJA1Socijalni i interkulturalni aspekti obrazovanja3 x 00 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJA2Analitički pristup obrazovnoj politici3 x 00 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJA2Futurologija obrazovanja3 x 00 x 00 x 0

Izabrane publikacije

Godina Kategorija Autori Naslov Izvor
2016SCI, SCIE, SSCI, A&HCI
Saša MilićLičnost i prosvjetiteljski rad Svetog Petra CetinjskogActa Historiae
2016SCI, SCIE, SSCI, A&HCI
Jovana Marojević, Saša MilićHabermas and Freire in a Dialogue: Pedagogical reading of HabermasCroatian Journal of Education/Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
2014SCI, SCIE, SSCI, A&HCI
Saša Milić, Nataša GazivodaPlace and role of children's interests in contemporary educational processCroatian Journal of Education
2013SCI, SCIE, SSCI, A&HCI
Saša MilićThe twenty-first century university and the concept of lifelong learningAustralian Journal of Adult Learning