Saša Milić


Saša Milić
Šifra: 190659
Prezime i ime: Saša Milić
Titula: dr
Zvanje: redovni profesor
Org. jedinica: Filozofski fakultet
Dopunski rad: ne
Honorarno: ne

Nastava

Jedinica Program Tip Sem. Predmet P x GP V x GV L x GL
FFPREDŠKOLSKO VASPITANJEOsnovne3Savremeni predškolski sistemi0 x 00 x 00 x 0
FFPREDŠKOLSKO OBRAZOVANJE i VASPITANJEOsnovne4Savremeni predškolski sistemi3 x 10 x 00 x 0
FFPREDŠKOLSKO VASPITANJEOsnovne6INTERKULTURALNA PEDAGOGIJA0 x 00 x 00 x 0
FFPREDŠKOLSKO OBRAZOVANJE i VASPITANJEOsnovne5INTERKULTURALNA PEDAGOGIJA2 x 10 x 00 x 0
FFOBRAZOVANJE UČITELJAOsnovne7INTERKULTURALNA PEDAGOGIJA2 x 10 x 00 x 0
PMFNASTAVA BIOLOGIJESpecijalisticke1PEDAGOGIJA4 x 00 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJASpecijalisticke2IZRADA I OBLIKOVANJE MAGISTARSKOG RADA0 x 00 x 00 x 0
PMFMATEMATIKASpecijalisticke1PEDAGOGIJA SA DIDAKTIKOM3 x 11 x 10 x 0
PMFFIZIKASpecijalisticke1PEDAGOGIJA SA DIDAKTIKOM0 x 00 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJASpecijalisticke2INTERKULTURALNA PEDAGOGIJA0 x 00 x 00 x 0
FFOBRAZOVANJE UČITELJAOsnovne5Savremeni školski sistemi2 x 10 x 00 x 0
PMFMATEMATIKAOsnovne3PEDAGOGIJA I DIDAKTIKA4 x 10 x 00 x 0
PMFFIZIKAOsnovne3PEDAGOGIJA4 x 10 x 00 x 0
PMFBIOLOGIJAOsnovne3PEDAGOGIJA4 x 10 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJAOsnovne2Interkulturalna pedagogija3 x 10 x 00 x 0
FFINKLUZIVNO OBRAZOVANJEOsnovne3Interkulturalna pedagogija2 x 10 x 00 x 0
FFPSIHOLOGIJAOsnovne3Savremeni obrazovni sistemi2 x 10 x 00 x 0
FFPEDAGOGIJAOsnovne3Savremeni obrazovni sistemi3 x 10 x 00 x 0

Izabrane publikacije

Godina Kategorija Autori Naslov Izvor
2016SCI, SCIE, SSCI, A&HCI
Saša MilićLičnost i prosvjetiteljski rad Svetog Petra CetinjskogActa Historiae
2016SCI, SCIE, SSCI, A&HCI
Jovana Marojević, Saša MilićHabermas and Freire in a Dialogue: Pedagogical reading of HabermasCroatian Journal of Education/Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
2014SCI, SCIE, SSCI, A&HCI
Saša Milić, Nataša GazivodaPlace and role of children's interests in contemporary educational processCroatian Journal of Education
2013SCI, SCIE, SSCI, A&HCI
Saša MilićThe twenty-first century university and the concept of lifelong learningAustralian Journal of Adult Learning