Jedinica | Program | Tip | Sem. | Predmet | P x GP | V x GV | L x GL |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MED | STOMATOLOGIJA | Osnovne | 3 | OPŠTA I ORALNA FIZIOLOGIJA | 0 x 0 | .35 x 2 | 0 x 0 |
MED | STOMATOLOGIJA | Osnovne | 3 | OPŠTA I ORALNA FIZIOLOGIJA | 0 x 0 | .17 x 2 | 0 x 0 |
MED | FARMACIJA | Osnovne | 3 | FIZIOLOGIJA I | 0 x 0 | 0 x 0 | .35 x 3 |
MED | FARMACIJA | Osnovne | 4 | FIZIOLOGIJA II | 0 x 0 | 0 x 0 | .35 x 3 |
MED | MEDICINA | Osnovne | 3 | MEDICINSKA FIZIOLOGIJA | 0 x 0 | .44 x 3 | 0 x 0 |
MED | MEDICINA | Osnovne | 3 | MEDICINSKA FIZIOLOGIJA | 0 x 0 | .51 x 3 | 0 x 0 |
Godina | Kategorija | Autori | Naslov | Izvor |
---|---|---|---|---|
2018 | SCI, SCIE, SSCI, A&HCI | Nataša Popović, Tomo Popović, Isidora Rovčanin Dragović, Oleg Cmiljanić | A Moodle-based blended learning solution for physiology education in Montenegro: a case study | Advances in Physiology Education |